تقدیم با ارادت قلبی به پیامبر و اهل بیت طهارت خصوصا حضرت زهرة الزهرا و امام حسن مجتبی (علیهم السلام )

ظهور امام زمان و دشمنی صوفیه و یهود

ظهور امام زمان و دشمنی یهود و صهیونیسم 

مهدویت و جریان ظهور امام زمان علیه السلام مکمل بحث نبوت و ولایت در غدیر خم و مسأله عاشورای حسینی می باشد.

خلاصه مباحث مطرح شده در این کلیپ(قسمت اول):

(زمان 3:56-مکان جلسه:خمینی شهر حرم حضرت سید محمد علیه السلام-شب 19ماه رمضان سال 1396)

مسأله مهدویت وظهور امام زمان علیه السلام ، نتیجه همه زحمات انبیاء و پیامبر اسلام و اهل بیت علیهم السلام و نتیجه خون میلیونها شهید در طول تاریخ است.

ظهور امام زمان علیه السلام برای دوستان و شیعیان آن حضرت و جمیع ستمدیدگان در دنیا باعث شادی و برای دشمنان بشریت که دشمنان اهل بیت نیز می باشند خصوصاً یهود و صهیونیسم جهانی باعث ناراحتی و عصبانیت می باشد چرا که آن حضرت همانند حضرت محمد صلی الله علیه و آله «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» هستند.

یهود و صهیونیسم جهانی جهت نجات خود از قیام حضرت به شناخت تاریخ امام زمان و همچنین مطالعه در آیات قرآن و احادیث پیامبر و اهل بیت آن حضرت و همچنین دقت نظر در تورات وانجیل و کتابهایی که بر انبیاء نازل شد در موضوع ظهور آن حضرت روی آورده اند و صدها دانشمند را در کل دنیا مأمور به مطالعه درباره قیام آن حضرت نموده اند.

یهودیان و صهیونیسم بعد از مطالعه درباره حضرت مهدی علیه السلام اعلام کردند که ما همه مطالب علمی و پیشگویی ها درباره حضرت مهدی علیه السلام را مطالعه نمودیم و تنها مطلبی که برای ما مجهول است شناخت چهره آن حضرت است.

یهود و صهیونیسم ریشه هر ظلم و فساد در دنیا

یهود و صهیونیسم که ریشه تمام مفاسد سیاسی و اقتصادی و اعتقادی و اجتماعی در دنیاست تمام قواهای مادی و معنوی خود را جهت مبارزه با امام زمانی که شیعیان دوازده امامی به آن اعتقاد دارند آماده نموده چرا که باور قطعی به ظهور آن حضرت دارند.

یهود و صهیونیسم می دانند که تمام ثروتها و ریاستهایی که در دنیا با ظلم و قتل و غارت به دست آورده اند با قیام حضرت مهدی علیه السلام از دست خواهند داد و آن حضرت انتقام مظلومان را از آنان خواهد گرفت و از این جهت آنان بزرگترین دشمن آن حضرت می باشند.

یهود و صهیونیسم در علوم متافیزیکی که به آن علوم غریبه می گویند مطالعه فراوانی داشته و متأسفانه از علوم نامشروع همانند سحر و جادوگری و تسخیر جنیان و بکارگرفتن کاهنان و جادوگران و مرتاضان کافر و مشرک ، سوء استفاده کرده و مبارزه با شیعیان و امام زمان علیه السلام را در رأس همه امور خود قرار دادند.

ایرانیان نقش مهمی را در یاری نمودن حضرت بقیۀ الله عجل الله فرجه دارند و از این جهت یهود و صهیونیسم در طول تاریخ اسلام با ایرانیان مخالف بودند و حتی بنده می توانم اثبات کنم که حمله خلیفه دوم به ایران توسط طراحی یهودیان آن زمان و با اجرای او صورت پذیرفت تا ایرانیان را به اسلام حقیقی یعنی اسلام اهل بیت علیهم السلام بد بین کنند.

ارادت ایرانیان به امام زمان علیه السلام 

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در روایات متعددی ایرانیان را مدح کرده و بشارت قیام امام زمان علیه السلام و یاری نمودن ایرانیان به آن حضرت را دادند و همواره مشرکین و یهود و منافقین هزار چهره با ایرانیان مخالف می نمودند و خلفای سقیفه و بنی امیه و بنی العباس و بنی زبیر و بنی مروان همیشه با ایرانیان دشمنی داشتند.

در روایات شیعه و سنی آمده است که ایرانیان نقش مهمی را در یاری نمودن امام زمان علیه السلام دارند و حداقل یک میلیون و حداکثر ده میلیون نفر ایرانی جهت یاری حضرت به ایشان پیوسته و با دست مبارکشان بیعت می کنند.

حتی یهودیان دولت حجاز را به دست گرفته و سرزمین عربستان را به دست آل سعود که در اصل یهودی هستند داده چرا که آنان می دانند حضرت مهدی آل محمد عجل الله فرجه از مکه قیام می فرمایند.

دولت یهودی آل سعود برای تخریب چهره امام زمان علیه السلام در بین مسلمانان و ستمدیدگان ، کودتایی را طراحی نموده و شخصی را که جاسوس خود آنان بود به نام محمد …… با عنوان شیعه و کارگزار حضرت مهدی علیه السلام معرفی کردند و او سرزمین مکه را فتح کرده و به کشتار مردم پرداخت.

کودتای محمد …….. با عنوان جعلی امام زمان یا نماینده آن حضرت همراه با قتل و غارت مردم توأم بود تا مردم باور کنند که امام زمان علیه السلام (نعوذبالله) غارتگر و جنایتکار می باشند.

معرفی حضرت مهدی علیه السلام توسط یهود و صهیونیسم به عنوان تروریسم و جنایتکار نقشه ای بود که تا الان نیز ادامه دارد و در اروپا و آمریکا و آفریقا و آسیا ، چهره امام زمان علیه السلام را خشن و خونریز معرفی کرده اند.

فیلم های هالیوود علیه امام زمان (علیه السلام)

فیلمهای زیادی توسط هالیوود به سرپرستی یهود و صهیونیسم بر علیه امام زمان علیه السلام ساخته شد و حتی فیلمهای انیمیشنی برای کودکان و فیلمهای کوتاه و سریالهای تلویزیونی و کاریکاتورهای متعددی توسط آنان در خشن نشان دادن امام زمان علیه السلام منتشر گردید.

صهیونیسم و یهود جهت مبارزه با شیعیان در طول تاریخ و همچنین جهت مبارزه با حضرت مهدی علیه السلام به حیله های فراوانی چنگ زده اند که می توان به وجود پیشگوها همانند نوستر آداموس که در پانصد سال قبل در فرانسه زندگی می کرده می توان اشاره کرد.

نوستر آداموس یا چهره تخیلی و موهوم است که یهود آن را پرورش داده و یا کسی بوده که با مطالعه احادیث پیامبر اسلام و اهل بیت طهارت علیهم السلام راجع به ظهور حضرت مهدی علیه السلام وعلائم ظهور آن حضرت مطالبی را به صورت رمز و اختصار بیان کرده است و به نظر من احتمال اینکه وی از مرتاضان مقبول در نزد خداوند باشد اندک است.

دشمنی یهود و فرقه های ضاله صوفیه با شیعیان

به نظر می رسد یهودیان با توسل به مرتاضان شیطانی و نیروهای ماورائی از انس و جنیان جهت سرکوب شیعیان و امام زمان علیه السلام سوء استفاده های فراوانی کرده و می کنند و فرقه های انحرافی صوفیه و عارف نماهای نوظهور توسط صهیونیسم بوجود آمده تا بین مردم و امام زمان علیه السلام فاصله ایجاد کنند.

به آشوب کشاندن منطقه شامات و سوریه و لبنان و افغانستان و عراق و یمن وسپس کشورهای مرزی ایران همانند ترکیه ، نقشه شومی است که صهیونیسم جهانی برای سرکوب نمودن شیعه اثنی عشری در ایران وعراق کشیده تا جهت ظهور امام زمان علیه السلام موانع زیادی را ایجاد نماید اما آنها نمی دانند که :

چراغی را که ایزد برفروزد       هر آنکس پف کند ریشش بسوزد

ایجاد فرقه های انحرافی سلفی گری و وهابیت همانند داعش و طالبان و القاعده نقشه شوم دیگری بود که صهیونیسم جهانی به سرکردگی انگلیس و آمریکا برای مقابله با امام زمان علیه السلام و شیعیان خالص ایشان کشیده اند.

نقش لیبرالیسم و وهابیت در ایران 

به نظر می رسد لیبرالیسم و وهابیت در ایران و فرقه های انحرافی عرفان نما نقشه شوم صهیونیسم جهت مبارزه با امام زمان علیه السلام می باشد.

صهیونیسم جهانی ، داعش و گروه القاعده و طالبان و دیگر از فرقه های افراطی در اهل سنت را بوجود آورد تا آنان مقدمه خروج سفیانی باشند چرا که سفیانی یعنی همان عثمان ابن عنبثه که از نسل بنی امیه لعنۀ الله علیهم اجمعین است همان عقاید و مفاسدی را ترویج می کند که در حال حاضر داعش و دیگر از گروههای افراطی مروج آن می باشند.

واضح است که رهایی دو قبله مسلمین یعنی بیت المقدس و مکه مکرمه از دست یهود و صهیونیسم جهانی توسط امام زمان علیه السلام و یاران باوفای آن حضرت خواهد بود و آنگاه که حضرت بقیۀ الله عجل الله فرجه ظهور فرمودند ، میلیونها نفر از مسیحیان اروپا و آمریکا در طول تاریخ ظهور به آن حضرت خواهند پیوست چرا که حضرت عیسی علی نبینا و آله و علیه السلام از آسمان به زمین آمده و پشت سر حضرت مهدی آل محمد علیه السلام نماز خواهند خواند و با آن حضرت بیعت خواهند نمود و از این جهت مسیحیان نیز به سمت حضرت تمایل بیشتری دارند.

صفات ایرانیان از نگاه اهل بیت و قرآن کریم

قرآن کریم درباره ایرانیان آیات متعددی دارد که می توان به آیه 54 سوره مائده اشاره نمود.

این آیه شش صفت از یاران حقیقی و واقعی حضرات محمد و آل محمد علیهم السلام را بیان می فرماید و در روایات متعددی آمده است که این آیه درباره ایرانیان می باشد و در بعضی روایات آمده است که این آیه درباره ایرانیانی است که در عصر ظهور امام زمان علیه السلام نقش اساسی در یاری حضرت دارند و البته با روایات دیگر نیز می توان به این مطلب یقین پیدا نمود که ایرانیان نقش اساسی مثبتی در قبل و بعد از ظهور حضرت دارند چرا که اکثر 313 نفر هیأت دولت کریمه مهدویه ، ایرانیان می باشند.

البته باید به این مسأله توجه داشت که ایران در آن زمان پهناور و گسترده بود و کشور یمن و افغانستان و بخشی از عراق و بعضی از کشورهای همسایه در حال حاضر نیز جزو ایران آن زمان محسوب می شد و احادیث که درباره مدح ایرانیان از پیامبر و اهل بیت طهارت علیهم السلام به ما رسیده ، شامل حال آنان نیز می گشته و در زمان ما نیز گرایش کشورهای مختلف که در آن زمان جزو ایران بوده به تشیّع و به جریان مهدویت را می توانید شاهد باشید.

بنده در کتابی مستقل اثبات نموده ام که پیامبر خاتم و اهل بیت معصوم آن حضرت علیهم السلام ، ایرانیان را مدح نموده و آنها را دارای عقل و درایت و علم و دانش و روح پذیرنده حکمت الهی می دانستند و از این جهت ایرانیان از زمان پیامبر تا زمان امام حسن عسکری علیهم السلام و قبل از غیبت کبری به سوی تشیع علوی گرایش قلبی داشتند و این محبت بین ایرانیان و اهل بیت علیهم السلام طرفینی بود چرا که ایرانیان به دنبال حکمت و علم و معرفت بودند و اهل بیت علیهم السلام را معدن منحصربفرد حکمت و علم دانستند.

در این کتاب ثابت نموده ام که آنچه جنایت و ظلم به ایرانیان شد از طرف خلفای سقیفه و خلفای بنی امیه و بنی زبیر و بنی مروان و بنی العباس و طرفداران مکتب سقیفه می باشد.

حمله خلیفه دوم به ایران هیچگاه مورد تأیید امیرمومنان و حضرت امام حسن مجتبی و حضرت اباعبدالله الحسین و دیگر از ائمه اطهار علیهم السلام نبوده و خلفای غاصب همیشه با ایرانیان در جنگ و ستیز بودند و آنان را قومی پست می دانستند و خودشان را قومی برتر معرفی می کردند و این همان صفتی است که یهود دارد چرا که یهودیان خود را قوم برتر دانسته و دیگر از اقوام بشری را پست و نالایق می دانند.

نتیجه این کتاب آن است که با دلائل محکم عقلی و قرآنی و حدیثی و تاریخی اثبات نموده ایم که جریان ظهور امام زمان علیه السلام و گسترش عدل در دنیا با همکاری مؤثر ایرانیان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *